Regulamin

 

§ 1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu jest Wibram spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Pruszkowie, 05-802, ul. Szpitalna 44.
2. Program nie jest loterią w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.
3. Program organizowany jest na terytorium Polski.
4. Czas trwania programu obejmuje okres od 1 kwietnia 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku.
5. Z udziału w programie wyłączeni są pracownicy spółki Wibram
6. Na potrzeby niniejszych Zasad zostały przyjęte następujące definicje:
Program: działania ze strony Wibram dające Klientowi możliwość otrzymania rabatu w sposób opisany w niniejszym regulaminie.
Klient (Uczestnik programu): osoba fizyczna (konsument), która spełnia warunki uczestnictwa w programie.
Rabat – w postaci bonu rabatowego – udzielony Klientowi na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.


§ 2. Warunki uczestnictwa w programie
1. Z programu mogą skorzystać Klienci, którzy w momencie wysłania formularza łącznie spełniają następujące warunki:
a. ukończyli 18 rok życia,
b. posiadają miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
c. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
d. wypełnią i wyślą formularz kontaktowy, poprzez uzupełnienie: imienia, nazwiska, telefonu kontaktowego, miejscowości i województwa oraz zaznaczenia, którą kategorią produktową są zainteresowani: bramy, okna, drzwi, ogrodzenia,
e. wyrażają na rzecz Wibram zgodę marketingową na prowadzenie działań marketingowych w formie rozmowy telefonicznej, SMS/MMS na wskazany przez Klienta numer telefony oraz poprzez przesłany na wskazany przez Klienta adres e-mail informacji handlowych,
f. zapoznają się z warunkami niniejszych Zasad i je zaakceptować,
g. zaznaczą checkbox przy oświadczeniu potwierdzającym wyrażenie zgody na prowadzenie działań marketingowych poprzez wysłanie przez Wibram na podany przez Klienta adres e-mail informacji handlowych
4. Czas trwania programu obejmuje okres od 26 listopada 2020 roku do 6 grudnia 2020 roku.


§ 3. Zasady
1. W programie bierze udział każdy Klient, który w terminie od 26 listopada 2020 roku do 6 grudnia 2020 roku wypełni i wyśle formularz zgłoszeniowy w ramach programu i spełni warunki określone w niniejszych Zasadach.
2. Bon rabatowy do zrealizowania wyłącznie na wyroby Organizatora zakupione w Punktach Handlowych, nie dotyczy usługi montażu, dostawy.
3. Zasady uczestnictwa w programie są następujące Klient wysyłając uzupełnionypoprawnie formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie
www.wibram.com.pl w odpowiedzi na przygotowaną ofertę otrzymuje bon rabatowy w postaci dokumentu pdf do pobrania.
4. Udzielony bon rabatowy w wysokości 10 % wartości ceny cennikowej zamówienia zostaje przyznane do jednej transakcji.
5. Udzielony bon rabatowy jest przypisany do konkretnego Klienta i zamówienia inie może zostać udostępniony innym osobom.
6. Udzielony bon rabatowy ma charakter jednorazowy.
7. Udzielone bony rabatowe nie sumują się.
8. Udzielone bony rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.

9. Jeden Klient może zarejestrować się tylko raz w programie i skorzystać z bonu rabatowego. W sytuacji, gdy Klient zarejestruje się kilka razy – uwzględnieniu podlega tylko pierwsze zgłoszenie, które zawiera prawidłowe dane, pozostałe zgłoszenia nie biorą udziału w programie.
10. Klient ma prawo do cofnięcia każdej z udzielonych zgód w dowolnym momencie, Wycofanie zgody jest bezpłatne i nie wpływa na ważność już przyznanego bonu rabatowego. Wycofanie zgody przed zakończeniem weryfikacji zgłoszeń skutkuje wykluczeniem z programu.


§ 4. Postanowienia końcowe
1. W ramach działań związanych z programem Wibram może wysyłać na adres e-mail Uczestnika podany przez niego na potrzeby udziału w programie, bieżące informacje związane z jego udziałem w programie.
2. Wszelkie uwagi dotyczące uczestnictwa w ofercie specjalnej można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na następujący adres:
kupon@wibram.com.pl z dopiskiem: #zostańwdomu
3. Wibram nie ponosi odpowiedzialności za niemożność otrzymania rabatu z przyczyn od niego niezależnych. Wibram nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za szkody
wynikające z podania błędnych danych osobowych i teleadresowych i związanych z utratą lub zmianą telefonu kontaktowego, uniemożliwiającego skontaktowanie się z Klientem lub indywidualnych ustawień poczty elektronicznej, uniemożliwiające odebranie miała z informacja o zarejestrowanych zgłoszeniach.
4. Udzielony bon rabatowy w wysokości 20 % wartości ceny cennikowej zamówienia zostaje przyznane do jednej transakcji.